יום שלישי, 29 במאי 2012



אל תעשה טעויות אלו בתכניות שותפים  
מיתוסים לגבי שיווק שותפים פונים ומושכת. אנשים שלא מכירים את המערכת כולה הפוך נוטים להאמין שזה משהו מסוגל לתת להם הון גדול בן לילה. סיפורים הקשורים שותפים שמרוויחים כמויות עצומות של כסף לשחות בראש, ובזמן הסיפורים האלה נכונים כמו שהם יכולים להיות, יש כאלה שמאמינים כי הם הולכים לקבל את אותו הון ברגע שהם להתמכר העסק המסוים הזה.זה נכון מאוד כי שיווק שותפים הוא מתגמל מבחינה כלכלית. אנשים שעברו את הכל כדי להיות מסוגל להצליח בעסק הזה קוטפים את הזרעים שהם ללא ליאות זרעו. רבים מהם נהנים מסוג של הקיום, כי לא ניתן להם היו בנסיבות רגילות.אחרי שעבר את AZ של שיווק שותפים, לעומת זאת, האנשים האלה הם אלה שיודעים כי בעוד עסקי כזה הוא משתלם, אין שום כסף קל בו.ידיעה של עובדה זו היא אחת הסיבות העיקריות מדוע ישנם אנשים נכשלים בעסקים באינטרנט. יש כאלה המאמינים מיתוסים לגבי כסף קל מעורב מערכות כגון שיווק שותפים. הם לא יודעים שיש  בזבוז זמן, מאמץ ומשאבים רבים מדי מנסים להמשיך את החיים של הקלות שהם מאמינים בעסק הזה ייתן להם. וכך הם נכנסים שיווק שותפים חמושים, שאין בו אלא מיתוסים הרעיונות הפנטסטיים של שחייה עושר בתודעה שלהם, לא מבינים כי הם חייבים לעשות טעויות כי יהיה להוכיח להיות נפילתם.מה יכולה להיות הסיבה בעסקים כמו שיווק שותפים, רבים נקראים אך רק מעטים נבחרים? אולי התשובה טמונה בעובדה שותפים רבים עושים טעויות הנובעות בורותם של עובדות לגבי איך כל העסק פועל. שיווק שותפים הוא לא פשוט כמו שותפים לקידום מרכולתם של סוחר דרך אתר האינטרנט שלו, שמשלמים על זה. כמו כן, לדעת על שוק הלקוחות בהישג יד.לגלות מה  שותפים הנפוצות ביותר טעויות יכול לעשות אולי להפיג את הקדרות על המיתוסים סביב שיווק שותפים על ידי תיקון כמה רעיונות שגויים על כך. זה יכול גם להיות מסוגל לעשות את הנוגעים בדבר להבין את זה כמו כל עסק אחר, יש DOS ו donts המעורבים הזה אם הם רוצים להפוך כל אחד לספור צעדים שלהם. את הבת הראשונה הטעות הנפוצה היא להפוך את חוסר הידיעה לגבי עקרונות המעורבות העסקית שלהם. זה מתייחס לידע של שותפים של מנועי החיפוש בפרט.שיווק שותפים כולל פרסום, ופרסום באמצעות האינטרנט לא יכול היה להיות טוב יותר ללא קיומו של מנועי החיפוש. מה שותפים כל שעליו לעשות הוא להפוך את מנועי החיפוש החבר הכי טוב שלו דרך ללמוד אופטימיזציה של מנועי חיפוש מקרוב. בדרך זו, הוא יכול לדעת מה לעשות בקשר עם בניית אתר אינטרנט טוב יותר בסופו של דבר להשתמש עבור העסק שלו.השני הוא כי שותפים לטעות מלית האתרים שלהם עם שלטים שאינם מספקים מספיק מידע על המוצר בהישג יד. הדרך הטובה ביותר לקרב את הטעות הזאת היא לספק תוכן טוב יד ביד עם שלטים כאלה. חשוב ללקוחות לדעת ולהבין את התכונות של המוצר, וכן תוכן טוב יוכל לסייע להם לממש מטרה זו.3 היא שיש שותפים שעושים את הטעות של קידום רק מוצר אחד. כתוצאה מכך, לקוחות לא מקבלים מספיק אפשרויות לבחירה. יש גם את הסיכון של יצירת מכירות פחות לעומת שיש יותר אפשרויות ללקוחות לחשוב עליו. זה תמיד עדיף לתת להם כמה חלופות טובות יותר לתת להם רק אחד.4 היא שיש שותפים שעושים את הטעות של קידום מוצרים רבים מדי. כתוצאה מכך, לקוחות מבולבלים בסופו של דבר מעבר מבחירה. זה אולי טוב לתת להם רק את האפשרויות הטובות ביותר. הסיבה לכך היא כי בסופו של דבר זה תלוי בהם לשפוט איזה מהם הוא הטוב ביותר עבורם להתנשא.בסך הכל, כי הם שותפים לכישלון בעסק הזה הם אלה שאינם עושים מאמץ רב מספיק כדי להבין את כל מה מעורב בתעשיית שהם פנימה בידיעה צעד אחר צעד את דרכם בזהירות יתברר מועיל להם, כפי שיש אין דרך אחרת להצליח מאשר לעבור את כל הדרך לאט אבל בטוח.

אין תגובות: